Известие

Collapse
No announcement yet.

Процедура за ресетване на ЕКУ-то

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Процедура за ресетване на ЕКУ-то

    Здравейте колеги, търсих по темата във форума, но попаднах на различни мнения. Ако някой знае истинската процедура-моля да я сподели. Благодаря предварително
    Белисимата 156 1.8ТС 1999г.

  • #2
    Какво ще рече ресет?

    Comment


    • #3
      Предполагам, че колегата имат предвид следното: http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=10706&PN=1
      There's always more money to make and more shit to bitch about.
      156 SW 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        за ресет

        Мисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
        1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
        2) Закача клемата обратно
        3) Слага ключа и завърта на контакт
        4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
        5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
        6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
        Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
        При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
        Alfa 156 2.0 - ех,
        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
          Мисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
          1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
          2) Закача клемата обратно
          3) Слага ключа и завърта на контакт
          4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
          5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
          6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
          Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
          При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
          Пълни глупости! Ако повечето от вас разбираха поне малко от електроника щяха да се изсмеят на първото твърдение за 45-те минути. Какво би могло да се случи за 45 мин когато към компютъра няма подадено захранване? Нищо! Компютъра има РОМ памет на която не и е нужно захранване за да пази данните в себе си.

          Другата глупост е връщанеот на контакт без да се вади ключа. Това пък какво е? Пълен смях.

          Като не знаете нещо по-добре не пишете глупости да не се смеят хората които разбират и да не си губят времето тези които ще ви повярват!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
            Мисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
            1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
            2) Закача клемата обратно
            3) Слага ключа и завърта на контакт
            4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
            5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
            6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
            Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
            При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
            Да-да (двойно потвърждение на отрицанието, бел. авт.), подобна процедура има смисъл при управление Jetronic, НО - при моторите Туин Спарк управлението е Motronic и без диагностична апаратура, резултата е 0

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Какво ще рече ресет?
              Има напредвид рестартиране на компа на колата (ЕКУ)...
              Друг е въпроса че незнам за какво му или защо трябва да го прави, какъв ефект ще очаква?
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Рестартиране на комп. /ЕКУ/ се извършва със всяко палене на автомобила.......
                ТОЯ същия комп. на който ми пишеш в чата работи по същия начин с всяко включване се стартира, като извадиш ключа се shut down-ва.............
                Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
                  Рестартиране на комп. /ЕКУ/ се извършва със всяко палене на автомобила.......
                  ТОЯ същия комп. на който ми пишеш в чата работи по същия начин с всяко включване се стартира, като извадиш ключа се shut down-ва.............
                  Това също не е вярно. На ЕКУ-то постояно му се подава + и - от акомулатора. С ключ без ключ все тая. Винаги си е подхранен с напрежение.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    за ресета

                    Направо да не смее човек да преведе с хуманна цел нещо от цитирания форум, ше го изядете Кажете поне едно "мерси" бе
                    Alfa 156 2.0 - ех,
                    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                      Направо да не смее човек да преведе с хуманна цел нещо от цитирания форум, ше го изядете Кажете поне едно "мерси" бе
                      Ако някой друг ти загуби времето на теб в това да те убеждава да правиш нещо което изобщо няма никаква логика да проработи и се мъчиш да го правиш дали ще ти хареса?

                      Проверявай си информацията все пак.

                      Не става ресет на ЕКУ на колите с жило на педала на газта с никакви процедури от рода на махане акомулатора, чакане на контакт и подобни. Само с диагностична апаратура!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Какво ще рече ресет?
                        Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
                        Предполагам, че колегата имат предвид следното: http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=10706&PN=1
                        Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                        Мисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
                        1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
                        2) Закача клемата обратно
                        3) Слага ключа и завърта на контакт
                        4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
                        5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
                        6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
                        Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
                        При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
                        Не разбирам защо веднага "нахранихте" колегата adv_petrov? Човекът си е направил труда да прегледа темата към английския форум, пусната от мен. Обобщил е информацията и даже е написал предупреждението.
                        Нека първо да се разбере дали колегата пуснал въпроса има предвид това, което е дадено като връзка към англ. форум или разбира нещо съвсем друго.
                        There's always more money to make and more shit to bitch about.
                        156 SW 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Е колегата мисля , че пита за ресет на адаптивните данни на ЕКУто, но мисля , че колегата оем е казал ясно , че това не става с разкачане на акумулатора, такаче варианта за рестартиране е отиваш на диагностик и казваш да ти го ресетне , или си купуваш кабели и го правиш сам
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря колеги за интерса. Точно посочената тема от колегата zloster имах предвид, а и освен това мисля, че има подобна и в alfaowner.com. Звучат логично обясненията за "преобучаването" на ЕКУ при смяна някои компоненти (дебитомер, ламбда и др.) С две думи-повечето мнения от тези форуми са че има ефект след тази процедура, макар и да има други че няма такъв. Ресетване-имам предвид за нулиране на "адаптивните" данни, както правилно ги нарича колегата CrazyElement.
                            За да не влизаме в тъмната сфера на мнения и предположения, моля някой ако е правил горе описаната процедура да сподели мнение и опит
                            Белисимата 156 1.8ТС 1999г.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от itso_a Покажи съобщение
                              Благодаря колеги за интерса. Точно посочената тема от колегата zloster имах предвид, а и освен това мисля, че има подобна и в alfaowner.com. Звучат логично обясненията за "преобучаването" на ЕКУ при смяна някои компоненти (дебитомер, ламбда и др.) С две думи-повечето мнения от тези форуми са че има ефект след тази процедура, макар и да има други че няма такъв. Ресетване-имам предвид за нулиране на "адаптивните" данни, както правилно ги нарича колегата CrazyElement.
                              За да не влизаме в тъмната сфера на мнения и предположения, моля някой ако е правил горе описаната процедура да сподели мнение и опит
                              Колега, виж ОЕМ какво е написал, да ти кажа познавам го човека лично и разбира доста , такаче тези във въпросния форум , където казват , че има разлика съм склонен да вярвам , че просто си втълпяват , че има. Бих те посъветвал да отидеш при 1 диагностик и да му кажеш да ти ресетне адаптивните данни , не вярвам да ти излезне повече от 20-30 лева.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment

                              Working...
                              X